piątek, 19 sierpnia 2016

niezwykłe, małe mieszkanie






...na trzech kondygnacjach.
skonahem

6 komentarzy:

Monika Zawadzka pisze...

Dobrze piszesz

Izabella Nowotka pisze...

Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

Dagmara Fafińska pisze...

Czasami również i małe mieszkania są bardzo ładne i można je również w bardzo fajny sposób zaaranżować. Muszę przyznać, że jak kupowałam mieszkanie od dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdansk.html to również wiedziałam, że ten wybór będzie jak najbardziej właściwy.

galeriaefka pisze...

Wszyscy piszą...ja chcę inspirować i zachęcać do indywidualnych rozwiązań.

galeriaefka pisze...

...i mało sprzątania!

Joanna Zadrożna pisze...

W sumie to my zazwyczaj sami decydujemy się na to gdzie i jak chcemy mieszkać. Ja jeszcze od siebie chcę powiedzieć, że właśnie niedawno u siebie wymieniałam w mieszkaniu drzwi wewnętrzne. Fajnie, że w sklepie https://artcorestudio.pl/drzwi bez żadnego problemu mogłam je zamówić.