sobota, 2 marca 2019

z portfolio: aranżacja salonu


...moodboard: stylizacja salonu.

5 komentarzy:

Marek.Karas pisze...

Szczerze mówiąc to wydaje mi się, że w każdej aranżacji, oczywiście odpowiednio dobrane, sprawdzą się dobrze jakieś fototapety na wymiar. Dzięki nim można stworzyć na prawdę ciekawe i niepowtarzalne przestrzenie

galeriaefka pisze...

W tej aranżacji chodziło o połączenie różnych wzorów i tekstur, a to trudne zadanie.

balexar pisze...

Jeśli chodzi o aranżację salonu czy ogólnie pomiedszczeń, to według mnie świetnym rozwiązaniem są fototapety, Ja włąśnie będę kłądł na ściane takie które mają widok z okna i wydaje mi się, że będzie to wyglądało po prostu świetnie

Ela78 pisze...

Salon jest miejscem gdzie spedzamy tak naprawde najwiecej czasu, dlatego warto go urządzić tak by był miejscem wypoczynku, relaksu a nawet wnetrzem dla gosci, i w takiej sytuacji warto zlecić projekt salonu https://projektowanie-wnetrz-online.pl/projektowanie-salonu-online myśle że efekt końcowy zawsze będzie woow.

juliette pisze...

Według mnie, w każdym salonie powinien znaleźć się dobry telewizor. Sama szykuje się do pewnych zmian w swoim wnętrzu i nawet znalazłam ostatnio ciekawą propozycję. Mianowicie wybrałam telewizor 40 cali smart tv wifi jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona. Sprawdza się świetnie i ma piękne kolory.