niedziela, 14 marca 2021

poprawki w aranżacji salonu




 ...na podstawie zdjęć. Dostałam pytanie jakie meble i dodatki psują do salonu w takim kolorze - ???


Po ustaleniu jaki to faktycznie kolor, bo pierwsze zdjęcie wykonano późnym wieczorem, udzieliłam wskazówek i wysłałam zdjęcia - inspiracje, informując, że chętnie pomogę konkretniej, gdy poznam szczegóły.

Dostałam zdjęcia widoczne na pierwszej tablicy...i nie wiedziałam od czego zacząć. 

Nie wieszajcie obrazów i półek pod sufitem! 

Obrazy, w jednej poziomej linii, powinny wisieć mniej więcej na wysokości oczu. Powiesiłabym je nad kanapą! 

Dodałabym lampę podłogową, zamiast tego maleństwa, przy kanapie.

Półki służą do przechowywania i eksponowania różnych rzeczy, więc także powinny być w zasięgu ręki.

Komoda...w tym przypadku, umieściłabym ją po środku ściany, przy której stoi. Podobnie zawiesiłabym półkę, oczywiście niżej, niż na przysłanym zdjęciu.

Wprowadziłabym kolor w dodatkach - poduszki, graficzny, czarno biały wzór na dywanie, czarny, okrągły stolik kawowy, biały zegar ścienny, ceramikę, świecznik i koniecznie zieleń roślin doniczkowych!

Podkreślam, że moje uwagi dotyczą tylko tego, co zobaczyłam na powyższych zdjęciach.



1 komentarz:

Elisa pisze...

Bardzo ciekawe zmiany, nie wiem czy ja bym potrafiła dokonac takich zmian, jakoś nie mam wyobraźni, jedno co marzę by mieć w salonie to kominek, już udało mi się nawet męża namówic i będziemy wybierać tutaj kominek do salonu https://ignif.com/ lubie ten klimat z kominkiem.