sobota, 3 października 2020

inspirowane ciuchami


 ...lubię popatrzeć, co tam w modzie słychać i nie dlatego, żeby zaraz z zapartym tchem gnać na zakupy. 
Lubię popatrzeć, pomyśleć co z czym fajnie się komponuje, jakie są trendy, kolory, wzory...co mi się podoba. To szalenie inspirujące. Owszem, zastanawiam się czy coś podobnego mam już w szafie, ale...całe to bogactwo wrażeń lubię przełożyć na inny język. Wszystko co mnie inspiruje wyzwala moją kreatywność! 
...potencjalne braki w szafie uzupełniam głównie z drugiej ręki i wyłącznie o to, co jest uszyte ,,tylko" dla mnie. W najlepszym razie mieszam stare z nowym, jak uwielbiam to czynić w aranżacji wnętrz. Jeżeli szukasz własnego, niepowtarzalnego stylu, podążaj tą ścieżką, a efekty cię zachwycą.

kolaż graficzny. 
Zdjęcia: vogue.

Brak komentarzy: